L'aumentu di i prezzi di a materia prima è e pulitiche di limitazione di l'energia sò opportunità o sfide per l'industria di l'buttiglia?

L'aumentu di u prezzu di e materie prime ùn hè micca cessatu, è a pulitica di u guvernu cinese di "doppiu cuntrollu di u cunsumu d'energia" hà di novu disturbatu u prezzu è a data di consegna dii produttori di tazze.

À a fine di settembre 2021, a Cina hà publicatu una pulitica di limitazione.A pulitica di curtailment hà aumentatu u costu di produzzione è u tempu di consegnaacquaprudutti di buttiglia è tazza.

Per assicurà chì a data di consegna di i buttigli hè puntuale, i nostri clienti facenu avà ordini da 2 à 5 mesi in anticipu per assicurà a fornitura normale dibuttigli d'acqua.

A settimana passata, a nostra sucietà hà acquistatu 5 pezzi di novu equipamentu di produzzione per assicuràbuttigli d'acqua è tazzicapacità di pruduzzione and consegna puntuale.

Pera nostra cumpagnia, avà hè una sfida cum'è una opportunità.A sfida hè per via di u costu constantemente crescente di e materie prime è u travagliu;l'uppurtunità hè chì u nostru serviziu prufessiunale è a data di consegna precisa ponu spiccà da migliaia dibuttiglia d'acquai pruduttori, uttene l'affirmazioni di i clienti, è facenu chì i clienti si fidanu di noi.

 

Ps: I seguenti sòbuttigliiètazze chì sò attualmente in grande dumanda da a nostra cumpagnia.Sè avete bisognu, pudete cuntattateci in tempu per assicurà u tempu di consegna.

L'aumentu di u prezzu di e materie prime ùn hè micca firmatu ancu, è un "ordine di limitazione di u putere" hà di novu disturbatu e pusizioni dii produttori di tazze.

 

À a fine di settembre 2021, a Cina hà publicatu una pulitica di limitazione.A pulitica di curtailment hà aumentatu u costu di produzzione è u tempu di consegnaprudutti di buttiglia è tazza.
Per assicurà abuttigliiu tempu di consegna, assai clienti cooperativi ponenu ordini 2 ~ 3 mesi in anticipu per assicurà a fornitura normale di i prudutti di destinazione.Pruvemu ancu u nostru megliu per cooperà cù i clienti per assicurà a consegna puntuale.
A settimana passata, a nostra sucietà hà acquistatu 5 pezzi di novu equipamentu di produzzione per assicuràesigenze di capacità di i clientiè consegna puntuale.
I seguenti sò alcuni di ibuttiglia è tazzastili chì sò attualmente in dumanda.Sè avete bisognu, pudete cuntattateci in tempu per assicurà u tempu di consegna.


Tempu di post: 22-novembre-2021