Principiu d'insulazione di buttiglia isolata à vacuum, fiaschetta vacuum è termos

Termu di vacuumhè un tipu di tazzi populari.Hè destinatu à caccià u mediu di trasferimentu di calore di u trasferimentu di calore cunvectivu è u trasferimentu di calore di cuntattu è di trasfurmà in u vacuum per ottene l'effettu di a preservazione di u calore.Dunque, u liquidu versatu in u vacuum thermos cup pò mantene a so temperatura originale per un bellu pezzu.In a vita, certi pirsuni usanu tazze di vacuum per fà u caffè o mantene l'acqua fridda.

Vacuuming manufacturing process of vacuum flask

A buttiglia d'insulazione di vacuum hè generalmente un cuntainer d'acqua fattu di acciaio inox è strata di vacuum.Hà una tappa in cima è hè fermamente sigillata.U stratu d'insulazione di vacuum pò ritardà a dissipazione di u calore di l'acqua è di l'altri liquidi in l'internu, per ottene u scopu di preservazione di u calore.

1. U corpu di u flask di a buttiglia di preservazione di u calore adopta una struttura di doppia strata, è u vacuum di a buttiglia è u corpu di a buttiglia ponu bluccà a trasmissione di u calore.

Inoltre, se a prestazione di sigillatura di a tazza termos hè bona, ghjoca ancu un rolu assai impurtante in l'effettu di l'insulazione termale.U megliu u sealing, u più difficiuli hè di trasfiriri u calore, in modu per fà l'effettu di l'insulazione termale megliu.

vacuum flask manufacturer

fabricatore di fiaschi à vacuum

 

2. Double layer stainless steel vacuum struttura vacuum ùn trasfiriri calori, chì hè equivalenti à taglià u mediu cunduzzione di calori.

U più altu u gradu di vacuum, u megliu l'effettu d'insulazione.A tecnulugia di vacuum pumping hè divisa in tail pumping è tail pumping.Avà a maiò parte di i fabricatori di tazze termos utilizanu pumping senza coda perchè sta tecnulugia hè più avanzata.

https://www.bottlecustom.com/gift-set/

3. U tank internu hè chjapputu cù cobre o argentu.U cisterna internu hè placcatu cù rame o argentu, chì ponu effittivamenti furmà una strata di rete d'insulazione termica in u tank internu di u cisterna.tazza di termos.

In questu modu, u cuperu di ramu pò riduce efficacemente u calore persu da a radiazione riflettendu a radiazione di u calore.U flask o tazza hè in generale un cuntinuu fattu di acciaio inox è strata di vacuum.Hà una tappa in cima è hè sigillata strettamente.A capa d'insulazione di u vacuum pò ritardà a dissipazione di u calore di l'acqua è di l'altri liquidi installati in l'internu, per ottene u scopu di preservazione di u calore.

 

Hè tuttu per a cunniscenza pertinente di a tazza di termos di vacuum.Credu chì assai pirsuni sanu perchè a tazza di vacuum thermos hà un bonu effettu d'insulazione dopu avè lettu stu articulu nantu à cumu utilizà u vacuum thermos flask è u principiu di u vacuum thermos.Sè vo site impurtà termos o altre tazzi è buttigli, per piacècuntatta ci.Semu un prufessiunalefabricatore di bevandeè esportatore di tazze termos in Cina

bottlecustom.com


Tempu di Postu: Feb-09-2022